pátek 16. září 2016

Tvářenka TheBalm

Frat Boy od TheBalm je jeden z ikonických produktů, který milují blogerky po celém světě. I já jsem ho měla na wishlistu neuvěřitelně dlouho, ale pořád jsem se nějak nemohla rozhoupat. Až mi ho jednou darovala kamarádka a já se mohla pustit směle do seznamování.


Tvářenka je v klasickém roztomilém balení, jak je pro TheBalm zvykem. Je papírové, ale velmi bytelné a precizně zpracované, takže dobře drží. 

Frat Boy je ta nejuniverzálnější barva tvářenky, jakou si dokážete představit. Musím tedy říct, že jsem si ji představovala více do růžová, ale ve skutečnosti je přesně uprostřed mezi nude růžovou a oranžovou.Obsahuje drobné třpytečky, ale je jich tam tak akorát, aby to tváře jen lehce rozzářilo. I proto je tak variabilní. Hodí se ke všemu, ve všechny roční období a k mnoha barevným typům. 



Uživatelsky ji také není co vytknout a problém s ní nebudou mít ani začátečníci. Práší jen minimálně, tak jak to pudrové produky prostě dělají. Intenzita je střední a dle potřeby jde vrstvit, takže se s ní pracuje velmi dobře a vždy docílíte takové podoby, jakou si představujete. Výdrž je poté velmi dobrá. Ke konci dne již není úplně stoprocentní, ale stále tam něco je. 


Tvářenku jsem si hodně oblíbila a používám ji přesně v ty dny, kdy se rychle nemůžu rozhodnout, kterou ze svých tvářenkových krásek používat nebo když ještě nejsem stoprocentně rozhodnutá, jestli budu celkové líčení ladit spíše do teplejších nebo studenějších tónů. Na Frat Boy je ve všech případech spoleh.


Kamarádka tvářenku pořizovala na Notino.cz zhruba za 500 Kč. Není to úplně nejlevnější, ale nepatří ani k těm super drahým, takže pokud si chcete udělat radost univerzální tvářenkou, směle do ,,Frat Boye". TheBalm se teď navíc docela rozrůstá a můžete ho potkat na více místech a jejich produkty pořádně vyzkoušet.

Máte doma nějakou tvářenku od TheBalm?

10 komentářů:

  1. Presne takýto odtieň hľadám už neskutočne dlho, niečo medzi ružovou a oranžovou. Je fakt krásna, asi sa teda po nej poobzerám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá krásně přirozeně, značka the Balm mě neskutečně láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam Hot mama a je dokonala. Potrebovala by som od nich este jednu licenku v "studenom" prevedeni, teda fialovu/berry so striebornym shimmerom. Snad sa dostanem k testerom a vyberiem nieco nazivo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Od TheBalm nemám tvářenku ani nic jiného, ale spousta produktů mně láká a tato tvářenka je mezi nimi.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že vypadá teda skvěle! :) Je světlá což já mám nejradši :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ji doma také a musím říct že jsem s ní 100% spokojená.Vazne ji můžeš ladit s čímkoliv a sedí perfektně :-) Jen doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Od této značky doma zatím nic nemám, ale možná to někdy změním :-)
    Nejvíce se mi na této značce líbí jejich design
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  9. neber to prosim ta v zlom, ale tvoje fotky velmi skresluju skutocnu farbu tohto produktu. Sama ho vlastnim a je to moja najoblubenejsia univerzalna farba na lica. Podla tvojich fotiek by som ju povazovala za skoro az oranzovu, pricom v reale je to krasna skor tepla ruzova. Na ruke sa trosicku priblizuje ruzovej, ale stale to nie je ta jej skutocna farba. Mozno by pomohlo ju odfotit na priamom (dennom) svetle. Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím světlem je opravdu kříž a poté to ještě ve finále každý monitor ukáže trochu jinak. ale máš pravdu, na té první fotce se tváří oranžověji než je ve skutečnosti.

      Vymazat