středa 30. listopadu 2016

Moje aktuální pleťové krémy (Dermedic, For life and Madaga)

Co se pleťovým krémů týče, mám takovou úchylku, že vždy musím mít dva. Jeden na ráno a jeden na večer. A vůbec pro to nemusí být primárně určeny a ani to nemusí být od jedné značky. Já si vždy vpodstatě náhodně dva krémy spojím a používám současně. V poslední době vám tedy tak recenze servíruji vždy také dohromady, protože to, jak má pleť aktuálně vypadá, je vždy výsledkem obou krémů. A nejen jich samozřejmě, ale o tam až zase někdy příště.

Na zimu jsem hledala nějaké hutnější fešáky a shodně jsem sáhla po neznámých a krapet dražších značkách. A byť to byl opravdu risk, tak se zadařilo a oba kousky mi neskutečně sedly. 


Začneme krémem od české značky For life and Madaga. V poslední době se o ní mluví z mnoha stran, a i já jsem ráda, že jsem měla možnost ji vyzkoušet. Produkt k testování jsem si mohla vybrat sama, a tak jsem sáhla pro řadě Grapevine Line Therapy. Mám moc ráda značku Caudalie, která využívá extrakty z hroznových semen, a tak jsem si říkala, že by mi něco podobného mohl sedět i od jiné značky.

Vybrala jsem si  krém, který v sobě zároveň ukrývá SPF, a tak jsem ho zvolila na ranní péči. Dle oficiálních informací by měl zajistit sametově hebkou pleť, komplexní ochranu a anti age efekt.


Baví mě i balení, která je krásné, bytelné a cokoliv s pumpičkou má vždycky velký ohlas. Navíc, tím jak se krém vytlačuje, tak se bílá část posouvá, a vy tak máte přehled, jak krém ubývá. A tohle já ocením vždycky. 

Krém je svojí texturou docela zvláštní a musela jsem si na něj chvíli zvykat. Není vyloženě hutný, ale konzistenčně jiný než jak jsem u krémů zvyklá. Musí se také poctivě rozetřít, protože v první okamžiky zanechává bílý povlak. Bez větší námahy to jde rozetřít, ale nesmíte žádné místo opomenout. Kolikrát se mi stalo, že jsem až při líčení přišla na to, že mám někde u vlasů bílé šmouhy.

Jinak se ale krém velmi dobře vstřebá. Není mastný, ale ani se neloupe. Problém nemá ani s makeupem, který na něm dobře drží a nedělá zbytečnou neplechu.



Voní hodně podobně právě jako produkty Caudalie. I u těch to má na svědomí olej z hroznových jader. I v tomto krému je olej ve složení velmi vysoko. Je to taková nespecifická vůně, ale velmi příjemná a zároveň decentní.

I z dlouhodobějšího hlediska nemám krému co vytknout. Používám ho asi měsíc a půl a pleť je skutečně spokojená. Dostatečně hydratovaná, zároveň se mi netvoří pupínky ani neucpávají póry. Cena tohoto krému je 556 Kč za 50 ml.

Měla jsem od For life and Madaga i pár dalších vzorečků a se všemi jsem byla hodně spokojená. Nejvíce mě bavila maska ze stejné Grapevine řady anebo tonikum. Ráda bych se k ní v budoucnu ještě vrátila a prozkoumala více. 

Produkty zakoupíte ve vybraných salonech nebo na eshopu www.forlife.cz.


Přejděme k druhému kousku. Tentokrát se jedná o polskou značku Dermedic a také je to u mě premiéra. Tohle byla hodně velká sázka, protože krém je primárně určen pro suchou a dehydratovanou pleť, ale řekla jsem si, že by se přes zimu mohl hodit na nemýlila jsem. Ono přece jen, jak pleť stárne, vyžaduje čím dál více hydratace a zvládne toho více než před lety. 

Pleťový krém Hydrain3 Hialuro, jak už název napovídá, slibuje především hloubkovou hydrataci,ale díky kyselině hyaluronové a uree navíc bojuje proti příznakům stárnutí pleti. Krém má SPF 15, což se přiznám, že se mi moc nehodilo, protože jsem krém chtěla používat na noc, ale nakonec to není překážka. Přes zimu ráda používám na noc hydratační krémy a navíc, tento je opravdu hodně hutný a na mé spíše normální až smíšenější pleťi by pod makeupem dělal neplechu, na noc mi sedí lépe.


Krém je tedy hodně hutný a těžší, a tak jsem čekala, co se první dny bude dít. Mé pleti ale i tato výraznější dávka hydratace sedí, právě naopak v těchto chladnějších dnech je to pro ni ideál a já aspoň nemusím řešit nějaké šupinky či suchá místa. 

Krému nanáším jen malé množství, protože to bohatě stačí. Ubývá tak neskutečně pomalu a myslím si, že ho budu používat ještě i o Velikonocích. 

Krému chviličku trvá, než ho pleť přijme. Pár minutek přetrvává i pocit lepení, ale pak se vše vstřebá a je to v pořádku. Ani z dlouhodobějšího hlediska pleť neucpává a jednoduše mi vyhovuje. 

Co se vůně týče, opět je to takový neutrál. Nejsem si jistá, ale podle mě je Dermedic lékárenská kosmetika, takže je po této stránce prostě neutrální a hodně jemná. 

Značku Dermedic včetně tohoto krému najdete na eshopu elixi.cz Cena za krém je 429 Kč, ale eshop má často slevy, takže stačí chvíli vyhlížet. 



Já jsem moc ráda, že jsem tyto krémy objevila, a že je používám takhle dohromady, protože mé pleti to vyhovuje a vypadá lépe než kdy předtím. Oba krémy jsou uživatelsky příjemné, dobře se nanáší, příjemně voní a především fungují. Pleť mám dostatečně hydratovanou, bez šupinek a takovou na první pohled spokojenější, sjednocenější, vypnutější. 

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji jednotlivým firmám.

Jaký pleťový krém v zimě používáte vy?

8 komentářů:

  1. For Life & Madaga je super znacka, produkty jsou opravdu kvalitni. Ja aktualne pouzivam Lirene a na to, ze je urcen pro suchou plet, tak bohuzel hydratace neni dostatecna.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. O For Life & Madaga jsem už slyšela, Dermedic ale neznám vůbec. Já se na zimu vracím ke krémům Nutri-Gold od Loreal, měla jsem je už loňskou zimu a byla jsem tak spokojená, že jsem koupila znovu.

    OdpovědětVymazat
  3. ten hydratacny krem vyzera velmi zaujimavo teraz posledne obdobie mam mega presusenu plet a nic nezabera tato zima mi dava zabrat
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám vždycky jeden krém na den, na noc a ještě jiný na krk:-) Já nevím, u toho Dermedic se mi nelíbí hned na začátku ve složení oktokrylen, je to chem. filtr obsažený v opalovacích krémech a může způsobovat i alergie atp., ale to jen tak, nechci prudit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. O kosmetice For life and Madaga slyším poprvé. Dívala jsem se na jejich stránky,ale nenašla jsem nic kde bych si mohla přečíst o založení firmy, ani o tom, jaká je jejich kosmetika, co obsahují jejich výrobky atd. :-) ale mají tam pěkný výběr co se týče péče o plet a vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je něco z historie a složení je potom u každého z produktů
      http://www.forlife.cz/o-nas/

      Vymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat