pondělí 10. dubna 2017

Jak si vedou novinky Essence?

Tradiční jarní update ve stojanech Essence je za námi a nastává čas se podívat na jednotlivé kousky. Dnes jsem pro vás vybrala čtyři věci, které jsem testovala. A jak už tomu u Essence bývá, něco se povede, něco méně, a tak to budou dvě věci, které mi sedí a pro změnu dvě, které se podle mě moc nepovedly.


Nejvýraznější novinkou byly jejich stíny, které si můžete koupit jako refily a poskládat si vlastní paletku. Nápad je to vskutku povedený, navíc tohle dělají spíše dražší značky a v drogerii se s tím nesetkáte. 

Na první pohled to navíc vypadalo, že se povedly i samotné stíny. Jsou totiž povětšinou velmi obstojně pigmentované. Práce s nimi už je však horší.





Ono se s tím ve finále nalíčit dá, ale tohle pro mě prostě nejsou dobré stíny. Jsou takové suše křídové, práší, na oko chytají nerovnoměrně a chce to opravdu dobrý štětec a dávku trpělivosti, abyste na oku něco vytvořili. Jenže já mám v šuplíku tucty jiných stínů, kterými docílím stejného i lepšího efektu, a to klidně za poloviční čas. Stíny Essence jsou navíc díky ceně zaměřeny na mladé slečny, které se učí líčit. A mít jako první stíny tohle, no to pěkně děkuji. 


Plus je potřeba si dávat pozor na stíny, které se na první pohled zdají být jiné než pak ve finále jsou. Třeba tato krásná růžovoučká. Stačí na to sáhnout a krásné třpytky jsou pryč a pod tím je jen divná hmota, se kterou nejde dělat nic.



Je mi líto, ale tyto stíny Essence za mě opravdu ne. Ta práce s nimi není lehká a za stejné peníze si koupíte třeba Freedom nebo Makeup Revolution, kde jsou ty stíny úplně někde jinde.


Pojďme se raději naladit na pozitivní vlnu. Tohle na první pohled vypadá jako pěkná blbost, ale za mě je to překvapení celého update. Houbičkový makeup je teď in, a tak bylo nasnadě, že se objeví i něco takového. Vevnitř je to bohatě napuštěné černo černou tekutinou. Dost tady záleží i na výběru štětečku, ale když to vychytáte, vykreslíte s tím krásnou sytou linku. Ta navíc naprosto fantasticky drží a během dne ji nic nerozhodí. Na druhou stranu, večer ji v klidu odlíčíte dvoufázovým odličovačem. Pokud máte rádi tekuté linky, tohle musíte vyzkoušet.



Pojďme zase na druhou stranu břehu. Nové lesky seženete v mnoha barvách i finiších. Já jsem ke zkoušení dostala tyto zářivé barvičky, a to je právě ten kámen úrazu. Ta křiklavá barva spolu s typickými vlastnostmi lesku prostě nejdou dohromady.


Už na začátku to na rty nechytá rovnoměrně, což je u syté červené prostě průser. No a potom to jednoduše nedrží. Je to prostě lesk, takže při každém neopatrném pohybu rtů nebo nedejbože pití se to začne různě stěhovat a přesahovat obrysy rtů. V tomhle se prostě nebude cítit komfortně. 



Mrkněte ale na ty lesky, které jsou jen lehounce pigmentované, různé nude a růžovoučké. Ty jsou docela fajn. 


S Blushplay to nebylo jednoduché. Nejdříve se mi z obrázků hrozně líbila, na živo už potom méně. Ale nakonec jsem jí dala šanci a musím říct, že vůbec není špatná.

V paletce najdete trojici tvářenek. Sice to má na sobě ty moderní nápisy o konturování, ale na to se vykašlete. Nebo snad chcete dělat kontury obličeje cihlovo růžovou tvářenkou? Jsou to prostě tři samostatné tvářenky, nic víc. 



Pigmentace je taková lehčí a obecně to jsou barvy pro světlejší typy. Pracuje se s nimi dobře a výdrž je tak nějak průměrná. Po celém dnu je v úplně původním stavu na obličeji nenajdete, ale něco přece jen zvládnou.

Já nejraději smíchám tu druhou s třetí a někdy jen tak trošku na vršek přidám i tu první, která je nejvíce třpytivá. Jako samostatný rozjasňovač bych jich však úplně nepoužívala.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji eshopu kupkosmetiku.cz.

Už jste stihli něco z novinek Essence vyzkoušet?

11 komentářů:

  1. Zatím jsem okukovala jen stíny, ale nakonec jsem si žádný nevzala.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. No u nas este novinky ani nie su, ale nevidim to moc ruzovo. Zaujali ma tusim iba ceruzky na pery a tie u nas samozrejme nebudu 🙈

    OdpovědětVymazat
  3. Dívala jsem se na ty oční stíny, některé odstíny se mi líbily moc, stejně jako nápad poskládat si paletku podle svého gusta, ale trochu jsem očekávala, že ta kvalita nebude nebude nic moc. Ale možná si pořídím tu paletku tvářenek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty cushion linky vypadají zajímavě a jestli drží, tak je to super, asi je zkusím.
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Linky miluji, to se shodneme, na kvalite lesku taky.. refil stiny se mi libi jak ktere, nektere mi prijdou super, jine ne, ale ten napad je k nezaplaceni :) zas me moc nezaujala ta paletka tvarenek, musim strasne smrdlat, abych z toho neco dostala a jak pises pouzit na konturovani cihlovou tvarenku.. asi ne :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě z těchto novinek nic nezaujalo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z Essence novinek jsem si nekoupila nic. Už jsem z toho tak trochu vyrostla a už docela poznám, které produkty budou dobré a které jen pěkně vypadají ale jinak stojí za velký kulový. Skládací paletka stínů vypadá pěkně ale je mi jasné jaké stíny budou, ne všechny budou totiž použitelné. Jak píšeš, křídové stíny jsou na prd a při nanášení nejsou rovnoměrné, mě doslova s*re a mám s tím zkušenost s vícero stíny od Essence. Linky se mi zdají být jako jediné pro mě lákavé, bohužel nemám štěteček na linky :-(. No a na lesky já nejsem. Essence má věci, které jsou top ale také má spoustu těch nestojí ani za řeč.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se nejvíc líbí ty lesky!

    OdpovědětVymazat
  9. Já si koupila ty nové korektory a lesky na rty.. A uvažuji o té paletce. Stíny mě zaujaly, ale podle swatchů z drogérky, mě spíše zklamaly a zatím jsem tam nenašla nějaký, který by mě uchvátil natolik, že ho musím nutně mít.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat