pondělí 3. dubna 2017

Kosmetická statistika (březen)

Kolik toho dokáže za měsíc nashromáždit běžný smrtelník? A kolik kosmetická blogerka? Konec filozofování, dnes to bude dlouhé. V novinkách se nastřádalo rekordních 68 kousků a statečně se držela i spotřeba s 29 produkty.

Novinky

Nechtějte vědět, jak dlouho trvalo, než jsem to naskládala tak, aby se to vešlo na jednu fotku. :-) A aby bylo jasno, může za to Loreal. Dvě tiskovky a dva další balíčky udělaly své, a to i přesto že na fotce ani zdaleka nevidíte vše. Něco jsem rovnou dala bokem pro vás a něčím podarovala kamarádky. Statečně mě zásobily i jiné firmy a moje peněženka ani zdaleka nezůstávala pozadu. Byla jsem v Drážďanech, nevynechala moji klasiku Yves Rocher a Notino.cz, vyhrála jsem DM box...Když se daří, tak se daří :-)


Začněme tím Lorealem. Ten představil novou vlasovou řadu. Já jsem si nechala tuto čtyřku na slabé a lámavé vlasy a musím říct, že s tím trochu bojuji. Ještě to nevzdávám, ale velkými kámoši asi nebudeme. Zato jejich nové jílové masky mě baví a jsou skvělé všechny tři.


I v dekorativce se chystá plno novinek, plus jsem dostala i nějaké starší kousky. Zatím jsou za mě jasným favoritem Lip Painty a vůbec marná není ani paletka tvářenek.


Dermacol stihl v březnu poslat dva balíčky. První z nich obsahoval nové laky na nehty, které jsou mimochodem pro mě velkým překvapením a jsou úžasné. K tomu tam bylo ještě pár produktů z řady Aroma Ritual. Irská káva nikdy nezklame. Úplně v závěru měsíce přišly ještě textilní masky. Moc se na ně těším, ale ještě jsem je nestihla vyzkoušet.


Tuto hromádku už jste měli možnost vidět. Pořídila jsem si ji v Drážďanech a jsem za to moc ráda. Musím se pochválit, udělala jsem si velkou radost, ale zároveň neskupovala kvanta zbytečností.


Objednávka z Notino.cz. Brala jsem moji oblíbenou klasiku a poté na vyzkoušení sprej od Bath and Body Works. A povím vám, je úžasný!!


V drogerii jsem kupovala jen nezbytnosti, které mi doma docházely - tonikum a pěna na holení. V Yves Rocher jsem zase brala zásoby odličovačů. Miniaturka parému byla jako dárek a rtěnku Manhattan mám od kamarádky.


Obsah DM boxu už jste také měli možnost vidět. Potěšil mě.


A takový různý mix. Produkty od Ryor. Věřili byste, že jsem ještě nezkoušela ten jejich dvoufázový odličovač? Nejvyšší čas to napravit. Poté tady je ještě pár věcí z různých spoluprací. Essence slaví narozeniny a poslal mi krásný party box. Jejich stíny, které tam byly, mě ale moc nebaví, a tak jsem si nechala jen mini pudr. Pak jsem dostala na zkoušení arganový olej a také zázračný krém pod oči Remescar.

Spotřebováno

Opět velmi slušný počet, navíc jsem dodělala ty věci, které jsou ve velkých lahvích. Takže má člověk hned pocit, že má doma více místa (tedy, jen se nesmí podívat na tu první fotku tady :-D ). 


1) Šampon Thermal - Jeden z mých nejoblíbenějších a tohle bylo asi třetí nebo čtvrté balení. Jen to chce zase nějaký ten rok pauzu, aby si vlasy od něj odpočinuly.

2) Sprchový gel Yves Rocher - S vůní jablíček a karamelu. Moc fajn limitka, stihla jsem dokonce dvě lahve.

3) Sprchový gel Nivea - Taková klasika, která nikdy neurazí.

4) Tonikum Lirene - Jedno z mých nejoblíbenějších a kupuji ho pravidelně.

5) Maska Garnier - Tato heřmánková mi ze všech tří jejich masek sedí nejvíce a asi ji nevidíte naposled.

6) Čisticí pásky Essence - Nejsou špatné a když je nouze o ty Nivea, ráda beru tyhle.


7) Tělové mléko Dove - Měla jsem ho po hrozně dlouhé době, až jsem málem zapomněla, že je naprosto úžasné a jedno z mých naprosto nejoblíbenějších, ke kterému se vždy vyplatí vrátit.

8) Ústní voda Zendium - Je drahá, ale mám ji ráda a sedí mi.

9) Serozinc La Roche Posay - Také již asi třetí balení. Vyhovuje mi. 

10) Gel na holení Gillette - Moje stálice.

11) Lak na vlasy Nivea - Má ho ráda kamarádka, tak jsem ho chtěla zkusit, ale za mě spíše ne. Je takový těžký a slepuje.


12) 13) Šampon a kondicionér J Beverly Hills - Jednoznačně to nejlepší, co jsem kdy na vlasech měla. Konečně jsem našla něco, co mi bez kompromisů sedí. Musím si brzy zajít pro plné balení.

14) Tělové mléko Pomellato - Bylo jako dárek a je to takový průměr. 

15) Pleťový krém Xhekpon - Rozhodně povedený a ráda bych se  k němu někdy vrátila.

16) Krém Eight Hour Elizabeth Arden - Jak já někdy říkám, Indulona pro movité. Fakt to má hrozně podobné složení, ale přesto je tento krém naprosto úžasný. Má mnoho využití, ale nejraději ho mám na ruce. Když je mám opravdu suché a zničené, tohle dokáže pomoct. Určitě si časem našetřím na nové balení.

17) Olej na vlasy Matrix - Nebyl úplně marný, ale obecně oleje na mé vlasy moc nepoužívám a tento mi doma leží už více než tři roky.


18) Krém na ruce Loccitane - Hodně těžký průměr. Vzhledem k jeho ceně tedy nic moc.

19) Vůně Kenzo - Na to, že normálně tuto značku moc nemusím, tak tento kousek byl fajn. Byť tedy plné balení nutně nepotřebuji.

20) Linky Nyx - Byly skvělé, ale po roce je čas se s nimi rozloučit.

21) Báze pod oční stíny Nyx - Stejný problém, po roce začala mít divnou konzistenci. Jinak nebyla úplně špatná, ale celý den s ní stíny nedaly.

22) Oční krém Kiehls - Geniální, skvělý a vypadá to, že i nenahraditelný. Chtěla jsem si teď dát pauzu a zkusit něco levnějšího, ale už teď vím, že po výplatě letím pro nové balení.

23) Maska Sephora - Hrůza. Na to, že to stojí stovku, tak to téměř nic nedělá, smrdí to jako benzín a na pleti je to nepříjemné.

24) Tuhé mýdlo Loccitane - Krásně vonělo, ruce nevysušovalo a také dlouho vydrželo. Bylo fajn, ale znovu bych do něj asi stejně nešla.


25) Pleťová maska Yves Rocher - Můj svatý grál. Teď ho sice trochu vyšouply masky Loreal, ale YR je stejně o něco lepší.

26) Antiperspirant Dove - Nebyl špatný, jen jsem měla pocit, že dělá trochu žluté fleky na oblečení.

27) Odličovací mléko Marilou BIO - Velmi příjemné a funkční, ráda bych si ho koupila znovu.

28) Termální voda Avéne - Klasika, která musí být na každém mém stole i v kabelce.

29) Odličovač očí Yves Rocher - Další stálice. Teď testuji Mixu, ale už mám v zásobě další lahvičky YR.

Bohatý březen máme tedy za sebou a plán na duben je jasný. Šetřit a uklízet. Zvláště v dekorativce chystám zase čistku, protože už se mi to opět nevejde do šuplíčku. Snad už na mě nebudou vyskakovat další a další jarní lákadla.

Co vy a březen? Nalákali vás nějaké novinky nebo jste se drželi zkrátka?

17 komentářů:

  1. Krasna hromada novinek, hlavne tedy ta od L'Oreal a masky Dermacol. Arganovy olej take aktualne testuji a od Bath and Body Works me lakaji svicky.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bath and Body Works svíčky jsou fakt úžasné. Jen se u nás špatně shání a když už, tak jsou hodně drahé :-(

      Vymazat
  2. Wau, tak toto musim raz vyskušat a zozbierat si za celý mesiac všetky novinky. Som zvedavá, či sa mi ich tiež tolko nakopi :) Za marec mi tiež niečo pribudlo kozmetické, no v poslednej dobe sa celkom krotim, lebo toho mám doma až až.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hromada novinek vypadá přepychově:-) Hlavně se mi líbí novinky od Dermacol, jejich laky a masky. A pak taky nová dekorativka Loreal a jílové masky.

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle články mě prostě baví :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji tyto články a ten šampon Thermal mně velmi zaujal. Objednám si ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je případně celá recenze, opravdu je skvělý.
      https://navlastnikuzi.blogspot.cz/2014/03/vlasova-pece-thermal.html

      Vymazat
  6. Tak to je přímo masakra! Takové spotřebováno bych potřebovala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já mám pocit, že vedle těch novinek je to pořád stejně málo. :-D

      Vymazat
  7. Wow, tak novinky tiše závidím! Ale i spotřeba je víc než slušná :) Jenom mě hodně mrzí, že prý u nás nemá být ta paletka tvářenek, ta vypadá skvěle :(
    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nechápu, proč ji aspoň DM nemá. Zkoušela jsem zjistit, jestli přece jen nebude, ale zatím nemám odpověď.

      Vymazat
  8. Achjo, mě zajímají ty Loreal masky, až trochu omezím své zásoby, tak do jedné z nich určitě půjdu :) Novinek tedy kupa, já to takhle měla v únoru :D A on vlastně ani březen nebude úplně marnej, tam se zase objeví dárky.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky jsou vážně fajn. Sice moje oblíbená od Yves Rocher je asi lepší, ale i Loreal rozhodně stojí za zkoušku.

      Vymazat
  9. Těch novinek :D i mně by se taková kupa líbila, mám teď ale kosmetiky dost, takže spotřebovávám a spotřebovávám, navíc mě čeká stěhování, tak se snažím ještě co nejvíce kosmetiku dopoužívat, ať toho nestěhuju moc :D Od Lorealu bych brala hned taky všechno

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsem si koupila zubní pastu Zendium, až potom jsem zjistila, že tu samou jsi měla taky. :D Já kosmetiky moc nemám a nemohla jsem si ted' dovolit utrácet, ale dostali jsme balzám na rty Labello jako dárek ke kondomům. To se vyplatí. :D

    OdpovědětVymazat