středa 17. ledna 2018

Zimní voňavá péče o tělo (Tesori D'Oriente a Dermacol)

Tohle zimní období není nic pro mě a už netrpělivě odočítávám dny, kdy se o slovo přihlásí jaro. Ale je to všechno ještě moc daleko, a tak je potřeba si to čekání zpříjemnit. Naskytly se mi hned dvě pečující sady, které úžasně voní a dokážou ty chmurné dny trošku rozzářit. 


Dermacol Aroma Ritual je už taková klasika, která nikdy nezklame. K tomu se však přidala relativní novinka u nás, a to značka Tesori d'Oriente. A i ta nabízí řadu voňavých a zajímavých věcí.


Tesori d'Oriente jsem vám představovala nedávno. Už tehdy mě zaujala a jsem moc ráda, že jsem teď mohla vyzkoušet variantu Aegyptus, kterou pasuji na moji nejoblíbenější ze všech nabízených. Je to hřejivá vůně, trošku těžší, kořeněná a zároveň lehce netradiční.

Nabídka jejich produktů je u nás u všech řad obdobná - pěna do koupele, sprchový gel a parfémová voda. Osobně mám nejraději sprcháče. Ty mají docela hezké složení a jde to znát při každém mytí. 

Sice hezky napění, ale ta pěna je taková nadýchanější, jemnější, ,,mazlivější". Pokožka poté zůstane hezky provoněná a není vysušená. Zajímavostí je také samotné balení s ,,řetězem". Na první pohled to vypadá divně, ale já jsem našla ve sprše způsob, kam to zavěsit a vypadá to naopak perfektně. Taková malá ozdoba koupelny.



Pěna do koupele je také úžasná. Jen tedy bohužel já nemám vanu, a tak jsem si ji užívala akorát přes Vánoce u rodičů a nechala jsem ji tam. Ta vůně je opět božská a relaxační. Pěna nadýchaná, bohatá a mizí velmi pomalu. Zároveň opět pokožka nebyla vysušená a ani jsem neměla potřebu se po koupeli mazat. Za mě je tohle fakt super a kdybych vanu měla, rozhodně bych nezůstala u jednoho kousku. 


Poslední je parémová voda, kterým úplně tak nemůžu přijít na chuť. V posledním článku jsem je dost strhala, Aegyptus je na tom o chlup lépe. Ta vůně je vážně hezká a má na mě relaxační účinky. Chvíli jsem ji měla i v práci na stole a párkrát během dne jsem si ji stříkla na zápěstí a docela to fungovalo. :-) Je to taková typická hřejivá vůně pro aktuální období. Bohužel tedy jen moc nedrží a je potřeba několikrát za den obnovovat. 


Vždycky s napětím očekávám, s čím Dermacol přijde jako dalším v pořadí a musí se nechat, že takto zimně laděná vůně v nabídce dosud chyběla. Vůně slibuje to, co vidíte na etiketě. Jsou to jablíčka se skořicí a já v tom zároveň cítím ještě špetku perníkového koření. Jen peeling je takový šťavnatější a převládá vůně jablek. 


Co se účinků týče, asi není moc co řešit. Pokud máte produkty Aroma Ritual rádi, nic vás nemůže překvapit. Sprcháč je příjemný a funkční. Pokud vám vůně sedne, není co řešit. 


Příjemný překvapením je pro mě krém na ruce. Ty si z předchozích řad pamatuji jako spíše průměrnější a jen takové voňavé ozdoby pracovních stolů. Tento mě ale kromě vůně nadchl pro svoje hydratační účinky. Krém je trošku hutnější, ale přesto se výborně vstřebá. Na pokožce ale zůstane příjemný film a ruce jsou jako v bavlnce po dlouhé hodiny. Klidně by se dal použít i přes noc, ale tam mi asi trošku vadí ta vůně. Je opravdu silná a výrazná. Na den mi to nevadí, teď se to docela hodí, ale večer mám ráda něco neutrálnějšího. 


Peeling už je poté naprostá klasika. Mám je ráda a není to moje první ani poslední balení. Já si ho jen vždycky ještě trošku promnu v rukou, protože mám raději jemnější peeling. Výsledek je ale poté super, pokožka je vydrhnutá, ale není podrážděná ani přesušená. 



Všechny dnešní produkty vám za sebe můžu doporučit. Nijak nevybočují z řady, jsou plně funkční a pokud vám sedne vůně, mohou se stát i vašimi příjemnými společníky pro chladné dny.

Za poskytnutí produktů do recenze děkuji oběma zastoupením značek. 

Jaké kosmetické rituály pomáhají přežít zimu vám? 

9 komentářů:

  1. Od Tesori jsem měla řadu Ayurveda a i ta byla poměrně silná, až pánská bych řekla :-) novou řadu od Dermacolu jsem nezkoušela, ale co zbožňuji, je Irská káva, tu asi dlouho nic nepřekoná :-) já v zimě ráda relaxuji ve vaně s nějakou voňavou solí... a na obličej něco hutného, bez vody, třeba bambucké máslo :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Tesori se mi hrozně líbí :) Mám parfém a určitě chci vyzkoušet i sprcháč :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já tuhle jablíčkovou řadu od Dermacol ještě nevyzkoušela, musím to napravit.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Tesori d'Oriente mi úplně uniklo, to musím napravit! To je vidět, že si v drogerii jdu fakt rovnou za svým, tohle bych určitě nepřehlídla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mojí nejoblíbenější parfemací od Dermacolu zůstává Irská káva, ale tahle jí šlape na paty, taková typicky podzimní/zimní vůně, sprchový gel už jsem vypotřebovala, ale pod stromečkem jsem našla další i s krémem na ruce, tak si tuhle vůni budu užívat až do jara:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Tesori si chci něco pořídit. Od Dermacolu mám tento sprcháč aktuálně ve sprše :)

    OdpovědětVymazat
  7. Po Tesori už pokukuji, líbí se mi balení. :)) Novou řadu jsem ještě nezkoušela od Dermacol, ale mám tělové mléko jahoda a rebarbora :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat