středa 9. května 2018

Novinky Essence

Obměna stojanu Essence je již takovou tradicí a vždy s nadšením očekávám, co nového si pro nás značka připraví. Nejinak tomu bylo i letos na jaře a dnes bych vám ráda představila pár kousků, které jsem si ke zkoušení vybrala. A jak už to u této značky bývá, ne vše je úplně ideální, ale občas dokáže skutečně překvapit a některé věci jsou vážně poklady. 


Mezi nejvýraznější novinky patřily třpytky a primer na ně. Jsou to bezesporu zajímavé věci, i když jsem od nich čekala něco jiného. Myslela jsem si, že to budou zářivé pigmenty na oči, ale ony to jsou fakt dost velké třpytky. V nabídce je jich více, ale vesměs jsou takto hrubé. Však se mrkněte sami na fotky níže. Třeba ty hvězdičky na oku fakt nechcete, protože nebezpečí, že skončí přímo v něm, je dost vysoké. 


Primer je taková zvláštní kluzká hmota, která má sama o sobě ještě decentní holografický efekt. Třpytky ale udrží překvapivě dobře. Zkoušela jsem jej i jako bázi pod oční stíny, ale to se moc neosvědčil. Špatně se na něj nanášely, zbytečně pod ním měnily barvu a výdrž nic moc, byť nějakou hoďku jim primer přidal. Ale spíše je lepší používat ho jen na ty třpytky. 


Jako je to krásné, ale na běžné nošení tohle na obličeji zkrátka nechcete. :-) Přijde mi ale super, že když už nastane nějaká speciální příležitost, a ať je to klidně jen maškarní, stačí zaběhnout do drogerie a koupit si třpytky za pár korun. Na to je to podle mě super. Jo, a pro blogerky je to fajn jako dekorace na fotky. :-) 

Ta  barevná drobnější kolečka jsou odstín 03 life of the party a hvězdičky 01 star child.


Holografické cokoliv je stále hodně v kurzu a musím říct, že myšlenka těchto efektových lesků na rty se mi zamlouvá. Tohle je konkrétně odstín 04 dragonfly shimmer. Tekutina je lehoučce modrá a má v sobě vesměs růžový shimmer, lehce říznutý zlatou a stříbrnou. 



Voní sladce po bonbonech a na rtech lehce lepí, prostě jako klasický lesk. Docela mě mrzí, že mi tento podtón nelichotí a nedaří se mi najít kombinaci, ve které by mi seděl. Mám rtěnky s chladnějšími podtóny, ale tohle je asi moc a působí to na mně zbytečně mrtvolně. Asi se ale mrknu po dalších odstínech, protože na ozvláštnění rtěnek mi to vážně přijde jako dobrý nápad. 



Tužky na oči má Essence obecně dobré, a tak jsem se těšila i na tuhle zlatou 31 Rosy & Goldie. Bohužel se to nějak nevyvedlo. Barva je to krásná, ale hodně nevýrazná a musí se na ni přitlačit. Textura je hodně měkká, vpodstatě po jednom oku musíte strouhat. A při tom se mi dvakrát zlomila, takže tak po dvou aplikacích jsem tak v polovině. 


Na horní víčko je to marné, hrozně blbě se to nanáší, fakt se to drolí a poté i opadává. Na spodní linku je to lepší, a tam i poměrně hezky drží. Jako vypotřebuji ji, to s tou texturou fakt nebude problém, bude to hned pryč, ale doporučit vám ji nemůžu. 



Řasenku od Essence jsem dlouho neměla, a tak jsem si říkala, že je nejvyšší čas to zase jednou vyzkoušet. Vybrala jsem si tuto krásku na prodloužení a natočení řas, která má moc hezký kartáček. Takové typy já mám nejraději. Z toho efektu, který dělá, jsem ale pořád trochu rozpačitá. Ty řasy pročeše hezky, lehce je i natočí, ale ta formule je docela těžká a přijde mi, že řasy padají dolů a není to úplně ono. Něco tomu zkrátka chybí. 



Co je však ještě horší, tak výdrž. Bohužel se hrozně maže a neustále mám pod očima černé šmouhy. Essence řasenky mi to dělaly snad odjakživa a očividně se s tím stále nic neudělalo. Za sebe taktéž nedoporučím. 



To nejlepší jsem si nechala na konec. Rtěnky Colour Up Shine On mě zkrátka dostaly a právě kvůli takovým kousků se stále vyplatí stojan Essence sledovat. Nebude to úplně pro každého, ale já mám aktuálně období, kdy se vracím ke své vůbec nejoblíbenější formuli rtěnek, a to jsou právě tyto super lehké spíše balzámko lesky, než rtěnky jako takové. Je to na rtech úžasně příjemné, pigmentované jen tak decentně, ale aspoň to nemusíte kontrolovat a v pohodě nanesete i bez zrcátka. Výdrž s tím jde ruku v ruce, musíte po každém jídle upravit, ale u těchto nenápadných barviček mi to ani nevadí.

Výše vidíte můj nejoblíbenější odstín 10 Rosey Glitz a níže červenou 8 Flaming Red. 



S Essence je to stále stejné, jako na houpačce. Zároveň tedy cítím, že stárnu a některé věci už mě neberou jako dřív a mám své oblíbence trošku jinde. I tak na Essence ale nezanevřu a věřím, že i při dalším update tam najdu aspoň jednoho oblíbence. 

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji eshopu kupkosmetiku.cz

Zkoušeli jste něco z novinek Essence?

7 komentářů:

  1. Rtěnky jsem si také zamilovala, tahle textura mě fakt baví a protože třpytky mi přišly vysypané, tak jsem je rovnou použila na focení :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda té tužky na oči, zrovna se po nějaké zlaté sháním. Ty rtěnky vypadají dobře, nemít doma tolik rtěnek, tak bych si nějakou pořídila. Ale to si možná pořídím i tak:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě se mi některé produkty na první pohled zalíbily, ale pak už ani tolik ne. Nevím proč, ale přijde mi, že značka Essence nějak upadá a čím dál více na mě působí lacině. Zkrátka kosmetika pro mladé slečny, hodně mladé.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj skvělé metalické tužky na oči má Dermacol, zkoušela jsem je na ruku a drží jako přibité.

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky se mi líbí a na ty nedám dopustit. Jinak nic víc mě tak nějak nezaujalo. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat